Complimenten voor de NS!

cologne-1527780_1920Het is even tijd voor een speciale blog. Deze blog gaat over de Nederlandse Spoorwegen (NS). Een week geleden reisde mijn moeder voor het eerst in jaren alleen met de trein. Normaal gesproken reis ik altijd met mijn moeder. Als wij naar mijn oma reizen bijvoorbeeld, dan reizen wij vaak samen.

Maar nu ging mijn moeder een keer alleen op reis. Zij ging met de trein helemaal naar het zuiden van het land. Hoe zou dat allemaal gaan? Ik kon zelf niet mee, dus besloot ik de hulp van de NS in te schakelen. Nou dat is dus best een goed idee geweest! Ook mijn moeder sprak vol lof over deze hulp van de NS. 

Mijn moeder werd al opgewacht bij het opstapstation. Hierbij hield een medewerker van de NS om de koffer van mijn moeder in de trein te dragen. Dat was dus al een eerste goede daad van de NS. Bij de overstap in Utrecht, zou ook iemand klaar staan. Maar mijn moeder stapte uit, maar kon niemand vinden.

Dus ging mijn moeder zelf van perron 8, naar perron 18, zonder hulp. Eenmaal aangekomen op perron 18 stonden drie NS medewerkers met elkaar te praten. Een vrouwelijke medewerkers vroeg zich al af waar mijn moeder was. Toen zij elkaar gevonden hadden, begeleidde de NS medewerkster mijn moeder in het juiste gedeelte van de trein.

Opnieuw een positieve ervaring dus. Toen mijn moeder op haar eindbestemming aankwam, stond daar een NS medewerker klaar. Hij hielp mijn moeder tot aan de uitgang. Ook droeg hij haar koffer, hoe attent?!

Dus ik kan wel zeggen dat ik bijzonder blij ben met de NS. Jullie hebben de reis van mijn moeder bijzonder plezierig gemaakt. Mijn moeder vroeg mij ook om jullie, de medewerkers van de NS, te bedanken met een berichtje. Hoe kan ik dat nu beter doen dan met een speciale blog.

Namens mijn moeder en mijzelf; NS medewerkers bedankt voor de goede zorg. Jullie waren er de hele reis bij. Van A naar B stonden jullie klaar. Dus nogmaals enorm bedankt voor jullie hulp. 

Plaats een reactie